It feels so good

Heeeeey!


Idag har jag handlat och jag menar det verkligen.
Har köpt en skitsnygg tavla,en tvbänk,sängstomme (som jag visade på bild i det tidigare inlägget),vinglas,väggklocka,matbord + 6st stolar,soffbord och lite småsaker.
Så det vart en heldel nu är det mest bara småsaker kvar att köpa och det blir när jag åker ner till Sundsvall till påsk och firar min födelsedag :)

Blir att äta gomiddag,städa mitt rum,plugga och sen bara ta det lugnt ikväll.
Imorgon blir det somsagt jobb ett par timmar sen ska jag kika på körslaget och hejja på team Lisa och min underbara vän Nadja :)

Blir kanske lite bilder på det jag inhandlat lite senare.
Nu ska jag hjälpa till med middagen,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback