oh it feels so good

Heeeey!

Igår blev det en rätt lång dag på jobbet 7.15 - 18.00.
Men jag hade riktigt kul faktiskt,hade inskolning med Hanna som jobbar på citysidan och vi hade riktigt kul igår.

När jag kom hem hann jag inte mer än byta om så åkte vi och lämnade in min mobil på lagning.
Var även och handlade lite.
Sen somnade jag på soffan och vaknade av att min govän ringde.
Fick sen ett efterlängtat besök och det gjorde mig på strålande humör.

Trots att jag är ledig idag blev det att kliva upp strax efter 7,men det gjorde inte så mycket.
Har fixat och donat lite här hemma och nu väntar jag på att pappa ska komma hem och skjutsa mig till stan.
Ska fara och fixa naglarna och klippa mig hade jag tänkt.
Får se om jag går och köper lite färg och färgar håret senare ikväll också,maybe.



Blir att plugga ett tag ikväll också,känns skönt att det snart är klart med skolan så jag kan ta på mig mer jobb.
Kommer bli great.

Nu ska jag göra mig klar och invänta pappa.
Later.



men :( okej jag antar att det funkar lika bra ;D äru förlovad gommaaaan???? :D

2011-04-12 | 16:14:15

haha ja vad tänkte du egentligen ;)

haha jaha jag tänkte ba "jaha här får man inte veta någonting" typ haha men vi ska väll styra upp loppis snart? :D jag har kommit på att jag inte använder 90% av de som inte finns i mitt rumm, äru down? :D

2011-04-12 | 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback