smiling through life with you by my side

Heeeey!

Dagen började med färgning av hår,fick äntligen bort utväxten,gillar inte när mitt ljusa hår börjar komma fram.
Nu är det iaf märkt igen.

Var sen iväg och handlade lite med pappa,åkte ner till farmor och åt lunch som vi köpt med oss.
Gick sen över till min faster medans jag väntade på att Nadja skulle komma ner till stan.

Mötte upp henne på vasaplan och vandrade omkring en stund,tog en fika osv.
Mycket trevligt och jag älskar vädret,otroligt skönt.

Nu har jag precis kommit hem och har bytt om till arbetskläderna.
Ska äta lite innan jag åker till jobbet.
Blir att börja lite tidigare idag men det gör mig ingenting,var inte mer än 30min så,haha.

Jobb 16.45 - 22.00,kort dag.
Sen blir det hem och sova,imorgon väntar jobb 11.00-22.00.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback