so tired

Heeey!


Min dag har varit riktigt bra.
När jag vaknade åkte jag iväg och handlade med pappa sen åkte jag och hämtade min govän på skolan och umgicks med han ett tag innan det var dags för jobb :)

Kvällen på jobbet har gått riktigt bra,har varit rätt lugnt.
Kom till och med hem lite tidigare idag,känns riktigt skönt.

Har gjort iordning en lista på vad jag ska köpa på Ikea nästa helg och det är en hel del kan jag lova.
Kommer nog inte ha några som helst problem med att göra av med några tusenlappar där inte,haha!

Nu tänkte jag städa ihop lite i mitt rum sen slå på en film.

Jobb imorgon. 7.00-13.00 och sen 16.00-21.00
Söndag: 7.15 - 16.40.

Så nu vet ni vad jag kommer pyssla med i helgen,haha!

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback