still so happy

Heeeey!

Idag har det varit en lååång dag.
Började med jobb 8-16,fick jobba över lite.
Sen bar det av till strömpilen med mamma,hon var den som skulle handla men även jag lyckades göra av med några hundralappar där.

 

Fick med mig dom här två skjortorna hem + en handväska,blev dock ingen bild på den.

Åkte sen till Mio för att kolla på ett köksbord och jag bestämde mig för att ta det,så även där lyckades jag göra av med pengar,dock lite mer än några hundralappar,men jag är iaf nöjd.

Såg även en snygg lampa till vardagsrummet där som jag vill ha.
Den kostade dock 2000:-, men får se om det blir den när jag fått lön,kan ju inte köpa allt på engång.

Sen har jag varit iväg och handlat mat,tittat på massa serier och pluggat lite.
Nu jag snart krypa ner i sängen och då blire myyyys :)

Jobb imorgon 11.30-21.00.
Efter det plugg för på fredag väntas det prov.

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback