thank you!

Heeeey!


Har haft en jättetrevlig kväll!
Som sagt så kom min storebror,hans tjej och min faster hit på middag och tårta.
Blev att fira mig ett par dagar tidigt eftersom jag åker bort på fredag.

Vi åt grillad oxfilé med klyftpotatis,sallad,beasås,pepparsås och till efterrätt blev det daimtårta med jordgubbar :)


Gomaten.


Fick en sodastream av mamma o pappa :)
Och en slant på det!


Fick 12 grogglas av min faster + en ljuslykta och en gosig filt :)

Av patrik och anna fick jag en blå mjuk badrumsmatta + handdukar och badlakan,mycket uppskattat :)
Blev dock inga bilder på det men,haha!

Jag är jättenöjd,tack så jättemycket!

Nu ska jag krypa ner i sängen och se på film sen ringa ett samtal :)
Jobb imorgon 12.30 - 21.00 sen är jag ledig i 3 hela dagar :)

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback