the show must go on

Heeey!

Jag är på strålande humör!
Hade en rätt skönt dag på jobbet,fick en liten rast där på morgonen och det hade även Anna L så vi åkte iväg och köpte en korv,tur det då jag inte hann äta någon frukost.

När jag slutat blev det att sova ett par timmar för att få igen lite sömn som jag gått miste om när jag jobbar varje dag ,kväll dag hit och dit.

Sen har jag träffat min govän också,vi hade en liten dejt i bilen,haha!
Jag är så glad och jag längtar till nästa helg så jag tror jag spricker!
Det kommer bli helt underbart.

Sen snackas det om utlandsresa i september med Anna L och Hanna,skulle vara helt underbart kul!
Men det är ett tag kvar men jag hoppas det blir av.

Har massor med saker att se fram emot,livet leker just nu och jag älskar det!




Well, nu ska jag plugga lite sen hitta nått att äta,är hungrig!
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback