Time to put this behind us

Heeeey!


Idag har det varit en låååång dag på jobbet.
Tog bussen vid 10 för att vara i god tid på jobbet,måste ju fixa schema,nycklar,bil osv.
Blev jobb 11.15 - 21.30,det känns nu kan jag lova,är riktigt trött.

Fick dock en liten rast vid 20-tiden då jag passade på att hälsa på Nadja när jag ändå var i närheten.
Trevligt,har fått träffa henne rätt mycket den här veckan trots att vi båad har mycket att göra.

Sara plockade upp ´mig på jobbet och vi åkte till Allstar för att äta lite.
Hur gott som helst var det.

Nu har jag nästan nyss kommit hem och krypit ner i sängen.
Imorgon blir det att kliva upp tidigt för att jobba som ledsagare ett par timmar.
Sen ska jag träffa min govän innan det blir jobb på hemtjänsten.
Nu blir det jobb hela helgen så förvänta er inget intressant inlägg,haha!

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback