the best weekend ever!

Heeey!

Nu är jag hemma igen efter en helt underbar helg i Sundsvall med Kevin.
Kom som sagt dit i fredags,blev en lugn kväll med middag på Steakhouse och sen massa filmer och mys hela kvällen.



Lördag var det min födelsedag,en helt underbar dag!
Käkade hotellfrukost och sen åkte vi iväg mot Birsta och Ikea där jag fick med mig ett antal påsar hem.
Käkade golunch inne på Birsta innan vi bestämde oss för att åka tillbaka till våran underbara svit och vila ett tag innan middagen.
Hade bokat bort på Allstar och skulle samtidigt titta på Chelsea matchen som slutade med vinst :)


Vi käkade vitlöksbröd till förrätt.

 
Kevin käkade Sunset strip chicken breast och jag åt thouchdown peppar steak
Hur gott som helst.


Chokladglass med vit chokladsås till efterrätt.

Det var hur gott som helst.
Tryckte även ner en drink efter det,en sex on the beach såklart ;)

Efter att vi ätit så kom även Thierry förbi.
Har inte träffat han sen han bodde i Umeå så det var kul.
Vi gick vidare till ett annat ställe och tog nån öl och pratade ett tag innan jag och Kevin gick vidare mot hotellet igen.



Hann skåla med champagne och äta tårta innan 12slaget också,perfekta avslutet på min födelsedag.

Idag efter att vi ätit frukost och packat ihop så åkte vi förbi Ikea,igen!
Lyckades få med mig en påse till den här gången,så har iaf fått ganska mycket bra saker till min lägenhet,bara 1 månad kvar nu! Ihhhh!!


Nu är jag iaf hemma,fick grillat till middag,inte helt fel.
Har ätit så sjukt mycket gott dom senaste dagarna så det är inte klokt.

Har iaf haft den bästa helgen och den bästa födelsedagen med den bästa personen.
Tack för alla gratulationer och ett speciellt tack till Kevin som gjorde den här helgen så underbar!

I can't even find the words to express how happy I am.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback