We simply fith together like a pice of apple pie

Heey!

Dagen började med att jag åkte till kyrkan,kändes riktigt skönt faktiskt.
Var där ett par timmar,och det kommer verkligen bli igen.
Förstår inte att jag inte tagit mig dit tidigare.

Efter kyrkan så började min mobil dampa så nu måste jag lämna in den på lagnig.
Jag hör inte den andra personen om jag inte har på högtalare så imorgon ska den lämnas in.

Sitter just nu och väntar på att Nadja ska höra av sig,blir att träffa henne en stund ikväll.
Inte så ofta vi ses nu,jag jobbar mest hela tiden och hon har mycket med körslaget så gäller att passa på när båda har tid.

You left a mark
I wear it proudly on my chest
above my heart
To remind me that I feel the best
When I'm with you




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback