You and I hand in hand

Heeey!

Idag sov jag inte så länge trots att jag inte började jobba förän 15.
Sov jättekonstigt inatt,saknar hotellet,så underbart det var kan inte sluta tänka på det.
Aja.

ÅKte iväg med mamma och pappa och tittade på lite saker,fick med mig en matta hem.
Vårat hus är kaos,det står påsar och kartonger överallt och ändå har jag inte börjat packa ihop mitt rum än.
Så nästa vecka och veckan därpå när mamma och pappa åker till Turkiet så kommer det bli ännu värre här,I can't wait!


Inte länge kvar nu tills jag flyttar,åh vad jag längtar!


Blev som sagt jobb 15 - 21 idag,gick bara bra.
Hade turen som fick hämtning från jobbet sen,jag har det för bra jag :)

Imorgon ska jag upp rätt tidigt och plugga sen blir det expo en sväng och ska köpta lite småsaker som jag hittat.
Sen blir det jobb 13-21.

Nu blir det iaf att lägga sig i sängen och titta på lite serier innan jag ska sova.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback