Changes

Heeey!

I onsdags var jag ledig,min enda lediga dag den här veckan.
Jag passade på att gå till frissan och fixa håret lite.
Jag både klippte mig och färgade håret,blev ljusare med slingor,jag är helnöjd!

Här kommer lite bilder.


Före och efter.


Känns skönt med lite förändringar.

När jag var klar hos frissan åkte jag och pappa till Luleå fram och tillbaka typ.
Var och lämnade våra åkerbär till en kvinna,vi passade på att gå på Dollar store efter det och jag lyckades snabbt göra av med 400:- och det dyraste jag köpte kostade 40:- haha.


Idag har jag varit och handlat lite blommor så nu ser det lite roligare ut i fönstren.
Köpte lite annat smått och gott också :)

I helgen äre jobb som gäller.
Slutar 21 ikväll och då ska jag åka till Lionel i holmsund,ska bli kul att träffa alla igen.
Imorgon äre jobb 7-13 och sen ska jag stå på Nolia mellan 14-17 och prata om Athena Omsorg,ska bli kul.

Nu ska jag äta lite mat innan det är dax att åka och jobba.
Later.



Det blev jättesnyggt!



kram

2011-08-05 | 15:53:48

Tack så jättemycket :)

2011-08-06 | 00:13:01

va fint håret blev!!! :)

2011-08-08 | 09:17:58

Tack Magda :D

2011-08-11 | 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback