Don't let it go to your head

Heey!

Som dom flesta som vet så har jag spenderat ett par veckor i min stuga.
Har haft 2.5 riktigt härliga veckor där ute,tänkte dela med mig lite bilder på det!

Men först ska jag berätta en liten sak.
I 3 veckors tid hade jag en liten ensam harunge hos mig,den hade blivit övergiven så vi matade den tills den kunde klara sig själv.
Den var riktigt söt och vi kallade den för lilleskutt eller som pappa sa skurreskutt.
Så blir även lite bilder på lillskutt.



Krabaten växte snabbt,första bilden är från första dagen och den andra från sista.
Kanske inte syns så stor skillnad men det var det kan jag lova.



Åkerbär har jag och min kära far plockat i mängder,en riktigt bra extra slant på sådär 8000kr för min del.
Inte dåligt på 2veckor när man samtidigt jobbar heltid.

 



Storebror,Anna och Kiro kom ut och hälsade på.
Kiro var riktigt sugen på att äta Anka till middag,han som i vanliga fall hatar vatten hoppade från gården och rätt ut efter ankorna,han fick dock inte tag på någon.



Såhår såg det ut rätt många kvällar,jag älskar verkligen stället.
Det är så himla fint!

 

Syrrans minsta grabb Joel kom och hälsade på oss ett par dagar i stugan.
Han var väldigt engagerad i haren och på kvällen var båda väldigt trötta.


Det kanske kommer fler bilder sen,jag är för trött nu för att ladda upp nå mer.
Är ledig imorgon men ska upp tidigt ändå.
Ska iväg och fixa en sak på förmiddagen och på eftermiddagen åker jag och pappa till Luleå.

Så nu blir det att somna till lite serier,godnatt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback