Happy face!

Heeey!

Jobb idag,har haft delat pass,det är det drygaste jag vill hellre göra bort det på en gång än att hela dagen ska bli förstörd.
Hade några timmar på dagen ledigt så jag tog mig en kall dusch och kröp upp i soffan och såg lite serier.

Sen åkte jag och hämtade mamma och vi for på rusta,jysk och coop.
Jag fick med mig en lampa till köksfönstret,riktigt nöjd och den åker upp imorgon!

När jag slutade jobbet ikväll åkte jag och hämtade Nadja på sitt jobb.
Vi åkte hem till dom och gjorde slingor på Nadja,Blaise tycker vi är galna som slänger ut så mycket pengar på sånt.
Det vart iaf fint.

Nu har jag städat lite här hemma,plockat bort lite kläder och saker som legat lite överallt.
Imorgon kommer K hem,AWESOME!
Jag kommer inte kunna sova inatt,jag är så taggat!

Nu ska jag se lite serier,later!

Happy oh so happy!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback