It feels so good

jossan om pics:
du får inte färga mörkare, du är ju jätte fin i ljust!!
17 Augusti, 16:47

Jättekul att höra så mycket positivt om mitt hår sen hag färgade det ljusare.
Jag har dock inte samma hårfärg som jag har på bilderna här nedanför.
Dagen efter färgade jag det en gång till för att få lite jämnare färg och fo bort dom orangatonerna i det.

Jag är dock fortfaranre mycket ljusare än jag var förut.
Kan slänga in en bil imorgon kanske så ni får se.
Och tack ännu en gång Jossan för dina fina kommentarer och ni andra som skrivit vad ni tycker :)




Ja,idag åkte vi som sagt ut till stugan för att hjälpa pappa att måla lite.
Målade bastun och en sida av stugan.
Det blev mycket finare,jag ska nog fortsätta måla nästa vecka om jag har någon dag ledig,får nog se schemat imorgon.
Jag hoppas dock också på mycket jobb så jag får mig en bra lön i september så jag kan hitta på nått skojsigt.
Det är mångas om fyller år också,svårt det där med presenter.

Har redan fixat Kev's present.
Har dock Joel som fyller 5 den 1 september och Carro fyller år på lördag.
Sen har jag pappa i slutet av nästa månad och ja det är fler också.



Hur som helst så löser det sig alltid.


Har precis duschat och städat undan lite.
Håller även på att fixa fram nå filmer,får snart gobesök så blir onsdagsmys ikväll.
Måste hitta mig någon mat också,har inte lyckats äta någon middag än,not good!

Imorgon väntas jobb 11-17,chill pass!
Later.



ja du får lägga in en bild igen så får jag se! :)

2011-08-18 | 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback