It's all mine

Heeeey!


Som jag lovat så ska jag lägga upp lite bilder på min lägenhet och på mitt hår.
Jag har precis knäppt lite bilder på lägenheten,ursäkta att den inte är så städat,haha!


Ena sidan av sovrummet,stolarna ska dock inte stå där.
Ska köpa sängbord och då åker dom där bort.


Klart man ska ha tv i sovrummet!


Köket.


Köket.


Ena sidan av vardagsrummet!


Min älskade soffa!


Tv'n. Lyxade med att köpa mig en ny och större tv. 47' LED.
Går inte att göra annat än älska!


Spegeln i hallen.


Hallen,där ser ni även in lite i badrummet.
Blir inga bilder på badrummet,inte så bärst mycket att se,haha!

Ja där har ni min lägenhet.
Jag måster säga att jag är rätt nöjd med hur jag fått det,jag stormtrivs.


 Har precis duschat så håret är lite blött fortfarande.
Ska börja göra mig klar för att åka och fira Carro.
Får se om jag hinner lägga upp bilderna före jag ska hämta Nadja,annars får det bli ikväll när jag kommer.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback