No matter what

Heeeey!

Igår börjades dagen med att jag fick Nadja på morgonbesök.
Vi spenderade heeeeela dagen tillsammans.
Vi åkte och tittade på basketturneringen på Ö.Ersboda.


Dålig kvalite I know.






Garnett of course!!!

Kul iaf att se grabbarna spela,det var ett tag sedan sist.

Vi åkte sen iväg och solade,köpte lite lotter osv.
Eller rättaresagt 11 lotter,men vi vann på 7 av dom,kanske inga stora summor men 150kr tror jag det vart.

Hade både en grymt bra dag och en grymt bra kväll.


Blev inte mycket sömn inatt då jag kom hem vid 4-tiden.
Men jag hade en bra kväll så jag klagar inte.
Syrran och grabbarna kom hit en sväng idag,första gången syrran och Mattias såg min lägenhet så det var trevligt.

Åkte sen iväg och käkade middag med Nadja och snackade lite om allt och ingenting.
Åkte och lämnade tillbaka bilen till min kära mor och far också,så nu blir det buss igen,haha!

Fick mig finbesök av min govän ikväll också,satt och surrade och hade det rätt trevligt.
Nu har jag en vecka framför mig att se framemot också,bra schema på jobbet,middag på restaurang med govännen på onsdag och filmys efter det.
Ska även iväg och köpa mig ett nytt gymkort också,nu blir det full fart igen!


Ska snart ta och sova,imorgon är jag ledig så jag ska ta och åka ner till stan och träffa Nadja vid 10.
Ska försöka hitta en present till Joel som fyller 5år på torsdag,blir att köpa lite annat smått och gott också och kanske ta en promenad till teg och sola en sväng ;)

Nu blir det serier och sen sova,godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback