Oh how I wish

Heeey!

Här kommer lite bilder på hur jag sett ut i håret den senaste månaden.
Nu får ni också se hur jag ser ut nu,haha!



Började såhär,mörkhårig!
Varit det enda sen jag gick i 3an tror jag.


Gick sen till frissan och gjorde håret lite ljusare med slingor i.
Blev dock less efter 1,5 vecka.


Gjorde mig en avfärgning.


Fick den här färgen.
Men i solen såg den ut såhär :

Gillade det inte riktigt.



Och till sist blev det såhär.

Så nu har ni fått se hur jag misshandlat mitt hår den senaste månaden.
Men såhär ser jag ut nu.

Nu ska jag skynda mig iväg för att hämta Nadja.
Later.



resultatet är hur fint som helst!! du passar jätte bra i den bruna färgen!! byt inte!! :)

2011-08-21 | 14:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback