Oyi

Heeeey!

Ja jag är sämst på att uppdatera när det väl hänt något.
I lördags blev det party!
Jag,Nadja,Magdalena,Maggan,Thilini,Nina,Olivia och Izabelle satt först hemma hos mig och drack lite och snackade,riktigt trevligt.

Vi drog sen vidare mot ö.Ersboda där det va Afrikansk fest,Jessica fyllde 20år.
Det var grymt mycket folk där men riktigt kul att träffa så många som man inte sett på evigheter.


Kom hem strax efter 4 på morgonen och var ganska sliten.
Blev sängen direkt och vaknade av telefonen 12.30 dagen efter,minns inte sist jag sov så länge,sjukt!
Kul var det iaf,bilder kanske kommer sen,har inte orkat lägga in dom på datorn än.



Idag är det måndag igen och det betyder en ny arbetsvecka.
Blev jobb 8.30-16.30 idag,rätt chill dag faktiskt.
Efter jobbet åkte jag och mamma iväg och handlade,jag är så glad att jag har mat igen!
Haha,sista veckan innan lönen är alltid jobbig,men nu är det mat i frys och kyl igen.

Kvällen har spenderats me K,vi har tittat på film och snackat en hel del.
Trevligt trevligt.
När han for hem satte jag igång och letade födelsedagspresent och jag har hittat det bästa!
Tror han kommer älska det,kan dock inte skriva nått här eftersom jag vet att han läser min blogg.

Nu ska jag ta och krypa upp i soffan och titta på lite serier sen blir det sova.
Får sovmorgon imorgon då jag är ledig,NICE!

Godnatt.


You and me are meant to be,I can feel it.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback