please don't let it steal your smile away

Heeeeey!

Igår efter jobbet så åkte jag och hämtade upp Kevins mamma,vi åkte mot flygplatsen för att hämta Ornella som varit i burundi i 7 veckor.
Stannade kvar hos dom ett tag och åt bebisbananer som hon tagit med sig och kollade på massor med kort,rikitgt kul var det!

Åkte sen till Sara Pettersson och hon kämpade med ett 1000 bitars puzzel,för mig gick det inte bra.
Vi åkte istället till Allstar och käkade lite,yummie!
Påvägen hem ringde jag Nadja för att surra lite,hon lyckades övertala mig att komma förbi hos henne ett tag,skulle inte stanna så länge eftersom klockan redan var 22 och jag skulle börja jobba 7 men när vi väl börjat snacka går tiden väldigt snabbt och klockan blev nästan 23.30 innan jag åkte därifrån så jag var riktigt trött imorse när klockan ringde.



Blev iaf jobb idag 7-17,flöt på rätt bra så dagen gick rätt snabbt.
När jag slutade åkte jag och plockade upp Nadja och vi bestämde oss för att åka till Åträsk och hälsa på min storebror och hans tjej och även min mamma och pappa som var där och hälsade på.
Blev att äta hallon,jordgubbar och vispgrädde,huuuur gott som helst!


Vi åkte även förbi teg en sväng för att bättra på brännan lite,har ingen tid att ligga ute och sola när man jobbar hela dagarna och nästan varje dag.
skjutsade Nadja till sitt jobb och sen plockade jag upp Carro och skjutsade henne tll stan.

När jag kom hem fick jag världens ryck,tog fram trasor,dammsugare,golvmobb och började storstäda.
Nu är det kliniskt rent här hemma vilket känns jätteskönt!

Har även pratat med Kev ikväll,får mig alltid att sova lite bättre.
Saknaden är dock enorm!
Håller på att föra över lite bilder så snart kommer en bildbom!

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback