Secrets and lies and more lies

Heeey!


Jag har länge önskat att jag ska få gå och lägga mig i ganska bra tid och sen sova tills jag vaknar och det var precis vad jag fick göra idag.
Jag gick iof och la mig vid 00-tiden inatt men jag vaknade ja,NYSS!
Helt sjukt,minns inte sist jag sov såhär länge,över 12h!
I vanliga fall brukar jag få mig sådär 6-7h per natt om jag har tur! haha

Trots att dom håller på att bygger utanför sovrumsfönstret så har jag inte vaknat,helt sjukt!
Men lovar att det här var precis vad jag behövde.



Nu ska jag dock ta tag i massa saker.
Jobb som sagt 15.30-21.
Så före jobbet ska jag hinna :
*Duscha
*Städa
*Äta
*Springa till Coop och handla lite.

Får se hur det går.
Nu blir det duschen iaf,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback