sick and tired

Heeeey!


Kvällen spenderades till en början hemma hos Carro som fyller år idag,men det vet dom flesta redan eftersom jag skrivit det ett X antal gånger redan.
Det var riktigt trevligt.
Lite komiskt att 3 av min brorsans kompisar var där,eller 1 av dom är väl lika mycket min kompis.
Men 2 av dom gick samma klass som han på Draggen,fick allt höra ett och annat vilket var kul,då kan jag reta han sen! haha

Hela högen utom jag och Nadja drog på krogen.
Vi bestämde oss för att gå till Pizzerian nedanför mig och sjunga lite kareoke,jag ångrade mig ganska snabbt och satte mig längst in istället,haha!

Nu är Nadja där och sjunger sin sista låt.
Tänkte vänta på henne eftersom hon inte tog med sig någon nyckel.

Sen blir det att sova,ska upp om 4½ timme.
Blir jobb imorgon 7-12 och sen 16-21.30.

Jag kommer vara held död.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback