The kind of love we got,it just don't stop

Heeey!

Igår efter jobbet åkte jag och plockade upp Kev's lillasyster och Elina och vi åkte till Holmsund till Lionel som hade inflyttningsfest.
Riktigt roligt att träffa så många av grabbarna.
Det var dock en svensk muskelknutte där som var riktigt äcklig.
Han gick och tog alla tjejer på rumpan,han nöp till mig så hårt att jag blev blå!!?? Han var verkligen på alla och han var säkert 30år.
Ingen aning om vad han ens gjorde där,Lionel kände han inte ens.
Aja,hur som helst så var det trevligt om man räknar bort honom.






Blev jobb idag 7-12.30.
Skulle egentligen jobbat på Nolia också men det behövdes inte,skönt för jag är riktigt trött!

Har precis duschat och gjort iorning lite lunch som jag ska sätta mig i soffan och äta framför någon film.
Blir bara att ta det lugnt och mysa för mig själv idag.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback