.

Heeeey!

Jag lyckades somna i soffan,sov ca 2 timmar,riktigt skönt var det faktiskt!
Har sen bara legat och tittat på serier och tagit det lugnt.
Kan behövas det också ibland.

1 dag kvar tills Kevin kommer hem AHHHHHH vad jag längtar!
Får gåshud av bara tanken på att stå på flygplatsen och se han komma in genom dörren!
Blir riktigt skönt att få hem han igen :)

Jag hade tänkt spara lite pengar den här månaden,hade tänkt försöka komma iväg på någon liten resa,antingen utomlands,stockholm eller åka över till finland med båt från Stockholm,nått vill jag göra iaf.
Just nu går det inte så bra med att spara,har lyckas klicka hem lite för mycket kläder dom senaste dagarna.




2 toppar,1 linne,1 par shorts och 1 bolero.
Det kanske inte låter så mycket men nån tusenlapp blir det iaf.


Nu ska jag göra iordning en smoothie och se lite mer serier.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback