Walking on the moon

Heeey!

Igår var det en rätt skön dag,kort arbetsdag sen när jag kom hem kom mamma och pappa förbi och satte upp en hylla i mitt sovrum.
Ställde bokstäver på den " Me & You" ovan för sängen :)

Efter middagen tog jag en promenad till Mariedal till mamma och pappa.
Jag och pappa åkte sen och hälsade på min kusin på Umedalen.
Började konstigt nog frysa som en tok på vägen hem så när jag kom hem kröp jag upp i soffan med täcket och kollade på lite serier.
Lyckades somna också,skönt!
Tog mig en promenad runt västra ersboda efter det också.
Älskar att gå!


Vaknade rätt tidigt idag,la mig i badkaret i 30min ungefär.
Det var riktigt härligt kan jag lova!



Nu har jag precis fikat och ska torka håret,klä på mig osv.
Sen vid 12-tiden får jag besök :)

Sen väntas jobb 15-20.30.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback