You are always there when I need you

Heeeeey!

Idag har det varit en heldag med Nadja och då menar jag verkligen heldag.
Mötte upp Nadja på stan imorse klockan 10 och vi skiljdes åt vid 20-tiden ikväll.

Vi vandrade omkring i många timmar på stan och släpade på påsar.
Nadja fick med sig 2 par jeans och ett par skor hem och jag fick med mgi 3par leggings,underkläder,ett par skor och poesimagneter till kylskåpet.



Jag är iaf nöjd.

Vi åkte även och bättrade på brännan lite innan vi trötta och sluta tog bussen hem till mig.
Vi fikade lite blåbärspaj innan vi kämpade oss iväg till Stadium,Coop,D&D och Inter sport.

Har suttit och kämpat med poesin ett bra tag för att få ihop lite meningar.
Kommer nog få sitta här ett tag till tror jag,tur att jag har sovmorgon imorgon börjar inte jobba förän 16.

Nu ska jag dock göra mig lite middag blir en sen middag idag.
köttfärssås står iaf på schemat.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback