Anything for you

Heeey!
Idag blev det jobb 7-17,jobbade över lite.
Kom hem åt middag och sen åkte jag iväg och handlade med mamma.
Köpte ingredienser till min storebrors smörgåstårta samt en vanlig tårta.
Smörgåstårtan är klar den andra är dock inte klar,blir att fixa grädden och garneringen imorgon före jobbet.
Börjar inte förän 11.15 så :)



Yum!

Jag tycker det är jätteroligt att hålla på att baka och fixa med sånt här.
När Nadja fyllde år så gjorde vi en sån här tårta,blir en likadan till storebror då den var sjuuukt god!
Nog om det här.
Nu ska jag städa undan i köket,later!


waaa så sjuuukt gott det ser ut! snyggt jobbat!!! ;)

2011-12-07 | 23:14:38

Shieet vad god den såg ut att vara!

Vad duktig du är :)

2011-12-08 | 20:42:53

Shieet vad god den såg ut att vara!

Vad duktig du är :)

2011-12-08 | 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback