christmas time

Heeeeey!

Dagen spenderades till en början med jobb 7.15.30.
Blev sen att åka iväg med storebror och köpte dom sista julklapparna för hans del.
Sen åkte jag hem till mamma och pappa och pyntade granen och käkade middag med dom.



Dålig bild men men.

Blev sen att skjutsa storebror och hans kompis för att sen åka ner till kontoret och hämta en julklapp som en av kunderna hade varit och lämnat till mig,hur gulligt som helst!
Hade inte räknat med det.

Sen blev det att åka till Nadja och umgås lite,äta en smörgås med gravad lax osv,yum!



Nu har jag precis gjort en ny skiva till bilen då bk ska låna den imorgon.
Imorgon blir det att umgås med HELA familjen för en gångs skull,vi brukar alltid vara splittrade på jul men nu får jag vara med dom alla.

Sen blir det jobb 16-21.30.

Nu- sängen.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback