.

Heeey!

Det går sådär med att sova,jag är trött men ligger bara och vrider och vänder på mig.
Såg att klockan blivit över 12 och jag kom på att jag fått lön så jag bestämde mig för att betala bort alla räkningar.




Helt sjukt vad många tusenlappar det försvan på mindre än 15min.
Har betalat bort alla räkningar nu iaf,lär väl dyka up någon som man inte räknat med,brukar oftast bli så.
Sen är det ju julklappar och naglarna och busskort och sånna saker också.
Men kommer ändå lyckas spara lite pengar den här månaden sen är det ju jul också så får väl hoppas tomten lämnar en slant i strumpan ;)

Nu ska jag göra ett nytt försök med att sova,godnatt!


I love the way it feels when you sleep next to me




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback