I can change

Heeey!
Malin ville se lite bilder på mitt hår,olika färger osv.
Det är dock inte så stor skillnad på håret mer än att det har gått från lljus till mörkt till ljusare.
Här är en bild från 2007,kort och lite ljusare hår.
Mörkbrunt,det är färgen jag hade i 3år ungefär.
2011,ville bli lite ljusare så jag la i en ljusare färg och sen slingor på det.
Tröttnade dock efter 2 veckor.
2011,färgde om hela håert och fick den här som jag blev riktigt nöjd med.
Dock glömde jag bort vilken hårfärg jag använde mig av så blev inte likadant när jag skulle färga om senare.
2011,fick då den här färgen och jag är riktigt nöjd faktiskt.
Så där har ni det.
Later.


Oj, vad du har förändrats! :D Jag har typ aldrig vågat färga mitt dem senaste åren ;/



SV: Ja, lite värme hade inte skadat!!

2011-12-06 | 21:50:11

Tack för bilderna! : )

Håller med tidigare talare,vilken förändring alltså!

Du passar bra i allt men diggar den sista rejält :) skitsnyggt!

2011-12-07 | 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback