I do love you

Heeeey!


Dagen började med att jag klev upp tidigt för att åka och hämta upp syrrans pojkar på syrrans jobb.
Åkte sen och käkade frukost,pappa åkte och klippte sig och jag och pojkarna åkte och tände ljus på Anders grav i Röbäck.

Sen åkte vi förbi farmor en sväng och hälsade på.
Sen var det dags för mig och Jonte att åka och köpa present till hans flickvän,jättefint halsband och örhängen.
Sen åkte jag och mötte upp Anna på stan,gick förbi Fonus och gav pengar till cancerfonden samt anmälde oss till en begravning vi ska på nästa vecka.

Sen blev det julklappsshopping så nu kan jag andas ut,alla är köpta.
Dock en person till jag vill köpa åt men vi har bestämt att inte köpa nått iår ska göra nått tillsammans istället.



Har även slagit in massa julklappar,har bara ett fåtal kvar som jag ska slå in om en stund.
Ska även se en film som börjar på tv snart.

Imorgon väntas jobb 7-15.30.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback