loving you long time

Heeeey!
Plockade upp brorsan och Anna på stan strax efter 8 och åkte sen vidare och plockade upp min govän.
Skjutsade hem brorsan och Anna och jag och den bästa åkte vidare till Blaise där det satt en hel del människor.
Franck fyllde år så det skålades osv.
Vi var dock inte där så länge utan åkte sen vidare hem och tittade lite på tv och hade det trevligt.
Blev även att äta lite kycklingpytt innan han skulle åka hem.
Nu ska jag diska undan lite och sen blir det att sova.
Imorgon ska jag iväg till sjukhuset en sväng och sen blir det att åka hem och göra sig iordning för kvällen.
Blir nog att vara med Nadja,Fanny och Melina.
Ska käka middag osv,får se vad som händer sen.

Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback