moment 4 life

Heeey!
Efter att vi varit på sjukhuset så har jag äntligen orkat storstädat lägenheten,nu luktar det såpa och det känns riktigt skönt.
Har även skjutsat min govän och sen även min storebror och hans tjej,fick med mig vovven på köpet,haha!
Ska ta mig en promenad med hunden nu sen blir det en dusch innan jag ska hämta brorsan och Anna på stan och skjutsa hem dom sen blir det att plocka upp min govän igen.
Blir en lugn kväll,kanske se någon bra film eller nått.
Nyår imorgon och jag har ingen aning om vad det blir.
Finns lite olika alternativ och det gör saken bara svårare,kanske bara blir att vara hemma och ta det lugnt,maybe!
Nu ska jag iaf ta mig en promenad med hunden.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback