the strangers

Heeey!

Dagen har varit otroligt seeeeeg.
Låg mest på soffan hela dagen,fick tillbaka bilen vid 16-tiden så jag åkte till Nadja en sväng.
Vi valde att kolla på skräckfilm,vi dog.



Ja huvva säger jag bara,se den om ni vågar!

Åkte sen iväg till holmsund för att plocka upp Egide som missade bussen hem.
Skjutsade hem han sen åket jag och plockade min goväng på haga.

Det spöregnade och var inte speciellt kul att sitta bakom ratten,men men.

Nu blir det mys till någon film sen sova.
Bilder och videos från gårdagen kommer imorgon,orkar inte ta tag i det nu.
Godnatt.



Jag har oxå sett den där filmen och jag avskyr maskerna!satt och gömnde mig under filten! haha!! :)

2011-12-04 | 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback