what a nice day

Heeeey!

Dagen började med att pappa plockade upp mig och vi åkte iväg till barnenshus för att köpa julklappar till syrrans ungar och det är inte billigt kan jag lova.
Men tror dom kommer bli jättenöjda! :)

Åkte sen och handlade åt farmor innan det var dags för jobb 12-17.
Sen blev det att åka och handla till mig själv samt hämta ut ett paket som kommit.

När jag kom hem sådär strax efter 18-tiden blev det middag och sen la jag mig i badet och ville inte kliva upp men var så illa tvungen.



Har även diskat undan och dammsugit.
Sitter nu och inväntar min B.K som kommer snart,försöker även hitta någon film vi kan se.
Får om någon av dom jag valt ut duger ;)

Ledig imorgon and it feels awesome!

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback