What a nice day

Heeeey!
Dagen började med att jag inte ville kliva upp,var riktigt bakis och mådde inte alls bra.
Tog mig en dusch och åt lite och sen en liten promenad på det så mådde jag genast bättre.

Min govän kom sen och plockade upp mig och vi åkte på Media Markt för att kolla på lite julklappar som han skulle köpa. Blev dock så han köpte en till sig själv,haha!


Åkte sen och på Elgiganten men åkte lika snabbt därifrån,blev sen lunch på Döner,gött gött!
Sen skjutsade jag hem honom och åkte sen och hämtade pappa och åkte och hälsade på farmor och sen faster en sväng.

Sen åkte jag och pappa och hämtade upp Magdalena på teg sen åkte vi hem till mig och gjorde iordning en kyckling och lite sallad,gött!
Sen har vi snackat och skrattat och fixat Magdalenas blogg.

Kanske sista gången jag träffar henne på 6 månader typ,crazy!
Men hon ska ju överge oss och åka till Los Angeles på äventyr!
Nu har hon precis åkt hem och jag ska se klart Beck på tv sen sova.

Imorgon väntas jobb 7-17,later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback