It feels so good

Heeeey!

Som jag skrev så fick jag besök av min govän häromkvällen vilket var riktigt trevligt.
När pappa sen slutade på morgonen så tog vi bilen av han och åkte iväg och fixa en sak,åkte sen hem till min govän och käkade lunch och tog de lugnt tills vi skulle plocka upp Donnel och Chris.

Blev sen en sväng till Media Markt,igen!
Skjutsade sen alla åt olika håll och jag åkte hem till mamma och pappa ett tag innan jag skulle plocka upp govännen igen för att sen skjutsa mamma till jobbet.




Somnade på soffan när jag kom hem och vaknade nu så det känns ju väldigt lyckat,not!

Skulle egentligen jobba imorgon men min enda kund som jag skulle vara hos i 5h hade avbokat så jag blir ledig känns skönt ändå.
Ska upp klockan 7 ändå för pappa ska ha syrrans ungar imorgon.

Jag ska åka iväg med Jonte som är 11 och vi ska köpa en julklapp till hans flickvän,hur sött som helst!

Sen blir det stan för min del med Anna för att köpa dom sista julklapparna,börjar få lite panik men det ska nog gå bra.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback