Yum!

Heeeey!
Idag stod det jobb på schemat, 7-17,kunde dock sluta några minuter tidigt och fick även skjuts hem av Anna som slutade samtidigt :)
Sen kom min fina storebror och vovven förbi och lämnade lite pengar för att jag var så snäll och ställde upp och skjutsade dom till vindeln på söndagen,valde att stanna kvar eftersom jag inte ville sitta och åka fram och tillbaka själv,hade faktiskt riktigt trevligt.
Har även varit och handlat lite efter jobbet och nu har jag gjort iordning en afrikansk köttgryta,hittade ett recept på internet.
Det luktar riktigt gott i hela huset.
Magen kurrar för fullt men eftersom den ska stå på spisen i 1½h  så får jag gott vänta.
Ska renbädda sängen och städa badrumet under tiden.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback