I love you straight to my last breath

Heeeey!


Har inte blivit så mycket pluggande gjort men har iaf börjat.
Har även tittat på solsidan och måste säga att dom är sjuka,haha men sjukt bra.
Sen ringde Anna och fråga om jag kunde jobba dag imorgon istället för kväll och jag kan ju inte säga nej till henne,haha!
Nu när jag tittade på schemat och såg vilket pass jag fått så måste jag säga TACK!
Har sjukt bra dag imorgon och jättetrevliga personer jag ska hem till,kommer bli en bra dag.
Sen ska jag ner på stan och fixa sista delen på en alla ♥ dag present.

Ska bli skönt att vara ledig tisdag och onsdag sen jobbar jag kväll torsdag sen blir det jobb hela helgen så jag hinner iaf plugga lite mer den här veckan än förra så det känns bra.

Nu ska jag sluta svamla och ta och krypa ner i sängen till lite serier innan jag ska sova,börjar 7 imorgon men har turen att jag får åka med Anna till jobbet så slipper bussen och det betyder 40min längre sömn,yey!



Sweet is love but love is hard
Sometime you got to work pon it right round the clock
Never let it flop, never let it stop
Give thanks for what we got.
You know I care.

Godnatt.



jaaa :D du kan ju bjuda eftersom du jobbar ;););) hahaah

2011-02-14 | 10:52:43

haha visst jag tyckte det lät fett bra ;)

2011-02-14 | 12:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback