afro.

Heeey!

Idag har jag spenderat rätt mycket tid med min bror,alltid lika roligt.
Åkte dit,hjälpte han att gå ut med hunden och gå med sopor osv.
Sen skjutsade jag honom till Sjukhuset,han skulle till en sjukgymnast,jag följde med in och tittade på,ser sjukt jobbgit ut för han,inte roligt alls.
Tur att han fick ta bort halva gipset igår så nu har han bara från knät och ner.
Skjutsade hem honom och sen åkte jag iväg för att hämta mitt körkort som kom idag,gillar inte alls bilden men jag har iaf ett körkort,haha!

Nu har jag precis ätit tacos,ska snart ta mig en promenad i snöstormen och möta Nadja på tenton.
Då blirdet gruppträning,igen!
Den här gången ska vi gå på afro,ska bli sjukt kul!



Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback