Äntligen!!

Heeey!

Imorse blev det att kliva upp riktigt tidigt!
Tog nämligen körkortet idag! känns så sjukt härligt!
ÄNTLIGEN!!!!



Tog min första biltur ensam till Ersboda för att överaska min storebror.
La papperet bland hans post och gav det till honom.
Han fattade ingenting trodde han tappat körkortet efter olyckan han var med i tills han såg att det stod mitt namn på papperet.
Vi åkte ut en sväng sen hem till oss och käkade lunch osv.
Sen ville han ut en sväng till,vi åkte och tankade åkte till teg runt i  stan sen skjutsade jag hem honom.

Nu ska jag städa lite sen invänta att Nadja slutar jobba sen blir det tenton.
Resten av kvällen kommer jag leka chaffis,ska bli kul!

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback