Återblick över 2010

Här kommer en liten återblick över 2010.

 
Jag inledde året med dom allra bästa.
3år av lycka med er!

 
Februari bjöds på mycket fest och roligheter med gamla klasskompisar och CH-gänget.
Underbara människor allihopa.


I mars avslutade jag hotell och restaurangdelen,nog det bästa valet jag gjort.


 

 
I april fyllde jag 20år,jag ordnade en stor fest och bjöd alla mina goa vänner som
verkligen gjorde min dag speciell, ♥ till er alla.

 
I maj åkte jag till Turkiet och Side i 2 veckor och träffade underbara människor,även ett par fotbollsspelare.
Inte helt fel.

 
I juni tog jag studenten med underbara HR som jag redan saknar.
Sen åkte jag med Petter,Johan,Jossan och Johanna till Piteå för lite arbete.

 


I juli åkte jag med massa trevligt folk till Borlänge och Peace And Love där jag: festade,såg otroliga band,träffade den otroligt saknade Poncin,aldrig känt mig äckligare och där jag hade otroligt kul.
Jag åkte även tillbaka till Pite men den här gången med Kevin,Chris och Jossan.

 
I agusti kom några släktingar från USA och hälsade på,då blev det släktträff i Ytteråträsk med släkten från mammas sida,inte varje dag man träffar dom så det var mycket trevligt.

 

 
I september åkte jag och Sara på en liten Roadtrip till Gällivare,Luleå,Haparanda,Piteå och Finland där vi körde lite vilse,synd att min finska inte är så mycket att hurra för.
Men vi hann med mycket på ett par dagar.

 

 
I oktober åkte jag tillbaka till Turkiet och Side på samma hotell och fick träffa mina saknade vänner.
Den här gången hade jag med mig Sara vilket gjorde allt mycket roligare.


November hade jag tydligen lagt kameran på hyllan men november var en sjukt bra månad det med då jag mest spenderade tid med mina älskade Afrikaner.

 


 

I december avslutade jag året med att fira jul med min familj och vänner.
Nyår spenderade jag med mina älskade Afrikanska vänner plus ett par svenska härliga tjejer.

Jag vill tacka alla som gjorde år 2010 så bra.
Ni alla är guld värda! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback