Back to school

Heeey!

Var som sagt på Miroi idag och skrev in mig,trodde inte jag skulle träffa någon jag kände där men jodå,Christopher var också där så fick mig lite sällskap.
Är lite smått taggad på att börja plugga lite,det känns dock jobbigt att böckerna kostar så äckligt mycket pengar.
Liksom ett ämne jag ska läsa så ska man ha 4böcker och 2 av dom böckerna går på nästan 500kr styck och jag ska liksom läsa 4ämnen sammanlagt så tänk er själv hur mycket pengar det blir,inte kul.

Men men,kom hem vid 5-tiden åt middag lite snabbt och åkte sen iväg till strömpilen för att köpa ett par skor.
Klarade inte av att gå omkring i tygskor längre så nu blev det ett par varma stövlar,det enda paret jag hittade,sjukt svårt att hitta varma/fina/sköna skor men nuså.

Har varit ut och sprungit en sväng,blev inge gym idag med Nadja så tur jag var där imorse en sväng iaf.
Ska dock på tenton med Nadja imorgon istället,känns så skönt att jag kommit igång med träningen igen :)

Nu ska jag duscha sen blir det mys framför tv'n och sen ringa min bästa,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback