.

Heeey!

Fick en kommentar igår om min träning igår som jag tänkte svara på.

Nina om more and more:
Fan vad hurtig,hur pallar du träna varje dag och 2 gånger på en och samma dag?! duktigt!! :)))


Svar
: Från början tyckte jag det var sjukt jobbigt,men jag känner mig piggare och piggare för varje dag som går.
Det finns inget härligare än att träna och att ha träningsvärk,I love it!
Varför det blev 2 gånger igår var att jag åkte iväg på morgonen först och tränade lite sen skulle min kompis Anna köpa ett gymkort och då bestämde jag mig för att göra henne sällskap på hennes första träningsdag.
Brukar inte träna 2gånger per dag blir oftast 1 och kanske 4-5 gånger i veckan.



17 Januari, 23:08




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback