.

Heeey!

Jag fryser och jag är trött men jag måste plugga har inte så mycket val.
Iaf,efter middagen åkte jag iväg och hämtade upp K på Ersboda,vi åkte och hämtade mitt bilbatteri sen skjutsade jag honom till m-hem där han skulle klippa sig.
Medans han gjorde det åkte jag iväg och tankade bilen till pappa.
Sen hämtade jag upp K igen och åkte en sväng sen körde jag hem han.
Känns lite trist att jag måste jobba så konstiga tider på just våran dag.
Men, hinner träffa honom ett tag imorgonkväll efter jobbet,slutar ju 20.30 så ett tag iaf.

Iaf,fick se hur mycket studiebidrag jag kommer få framöver.
Helt underbart,måste jag säga.
Sen när jag får lön blir det ännu bättre,sjukt härligt med lite pengar.
Ska betala av min telia-äckel-mobil först och främst så där försvinner ju några 1000,ahha!

Ska sluta svamla,måste återgå till pluggandet.
Sen blir det att sova,jag är så sjukt trött,tur jag inte börjar förän 1 imorgon men måste ändå upp rätt tidigt och plugga,vill även hinna förbi gymmet men får se om jag hinner med det.

Nu-plugg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback