.

Heeey!

Det var lite tungt att ta sig upp imorse men det gick ändå.
Tur jag hade bilen så jag slapp ta bussen till jobbet.
Började klockan 7,det vart lite stressigt på morgonen då schemat ändrades lite men det gick ändå.
Slutade vid 1,åkte hem och vart otroligt seg,men fick order om att åka iväg och handla lite åt mamma och pappa.

Sen somnade jag några minuter på sängen men då ringde Nadja och väckte mig.
Imorn blir det att träffa henne en sväng.
Han inte mer än lägga på så ringde Frank och fråga om jag kunde skjutsa honom till Ålidhem såklart kunde jag det.

Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning.
Har hur mkt folk som helst här hemma.
Mina 6 fastrar och deras respektive,min farmor och mitt kusinbarn så det är fullt hus här hemma.

Ikväll blir det att vara chaffis,ska dock fira Karla,blir nog utgång men en nykter sådan.
Rätt skönt ändå,ska upp tidigt imorgon,ska även hinna plugga och sen träna hade jag tänkt.

Nu ska jag gå och vara lite social,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback