Fight for this love

Heeey!

Kvällen har för mesta delen spenderats i bilen,så otroligt skönt att få köra själv,I like!
Började med middag hos Elina,sen åkte vi och plockade upp Franck på busstationen och begav oss mot Holmsund.
Där satt vi hemma hos Brian och chillade ett tag.
Kändes konstigt att vara den som var tvungen att vara nykter,men jag hade det trevligt ändå.

Sen åkte jag inte till stan och skjutsade och hämtade folk,åkte tillbaka till holmsund och träffade Rebecka.
Sen blev det att hämta upp Nadja och Blaise som skulle fara och köpa fyllemat sen hämta mamma och pappa.

Nu sitter jag här och är sjukt trött.
Måste upp rätt tidigt imorgon också,ska träffa Magdalena på stan klockan 12,ska bli trevligt!
Sen på kvällen ska jag agera chaffis igen,den här gången åt min bror och hans tjej.
Så min helg kommer nog mest spenderas bakom ratten,haha!

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback