For so long

Heeey!

Morgonen började inte så rolig,fick sitta i telefonkö till CSN vilket jag hatar.
Fick inte fram så mycket där heller.
Ringde istället skolan,där sa dom att jag skulle ringa Viva vägledning vilket jag även gjorde.
Men dom bad mig istället komma ner mellan 13-16.

Klockan 13 åkte jag ner till stan men inte för att gå till Viva vägledning utan för att gå på en arbetsintervju.
Det gick bara bra,imorgon börjar jag min inskolning på Athena Omsorg och det känns superbra!
Ska bli riktigt skönt att börja jobba och tjäna mina egna pengar.

Efter att jag varit där så for jag till viva vägledning och där fixade jag allt med mina bidrag osv så nu ska det vara ordnat.

Året har börjar rätt bra,känns som att det här kommer bli ett bra år.

*Tagit körkortet
*Börjat skolan
*Fått jobb

Hursomhelt,ska storstäda mitt rum nu för kommer inte hinna det imorgon eftersom jag ska jobba på dagen sen på kvällen ska jag träna och kanske träffa Kevin ett tag.
Sen på onsdag kommer Kevin hit och vi sak mysa hela kvällen.
Det är en speciell dag,bästa dagen på året.
26/1 - 2008. Bästa dagen.

Men men nu blir det att ta fram trasor,damsugaren,moppen,rena sängkläder osv osv osv...

Later.



grattis till jobbet!! :D

2011-01-25 | 09:43:08

Åhh tack så mycket :D känns helt underbart!!!!

2011-01-25 | 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback