For so long

Heeey!

Idag klev jag upp rätt tidigt,klockan 9 hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar för att åka ner till stan.
Tog mig en lite promenad,riktigt skönt.
Mötte upp Sara och gick till Bokia och köpte en Dagbok/kalender så jag kommer ihåg allt jag ska göra.
Ska ju läsa på distans och förhoppningsvis kanske börja jobba och då är det ju bra att ha en sån.

Sen gick vi runt lite innan vi bestämde oss för att käka lunch,gick på Taco Direct,Saras kusin och Helene kom också och gjorde oss sällskap,trevligt trevligt!


Tacos och nachotallrik måste vara bland det godaste.


Efter det gick jag och Sara till hennes mammas butik ett tag.
Satt och pratade osv.
Bestämde mig för att gå förbi Nadja på hennes jobb och hälsa på henne också.
Stog säkert där i 45min och pratade om allt och ingenting,men lika kul det.

Nu har jag precis kommit hem,låg ett paket på min säng och väntade på mig.
Det var en Lil wayne t-shirt som jag beställt för ca 2månader som blev liiiite försenad men nu är den här och jag älskar den,lagomt stor och härlig!

Nu ska jag plocka bort lite saker i mitt rum och sen bara ta det lugnt hade jag tänkt.
Later.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback