Good times

Heeey!

Kvällen börjades med att jag skjutsade mamma och pappa till grubbe,där hämtade vi upp 2 av deras vänner och sen skjutsade jag dom till stan och Lottas krog.
Åkte sen och hämtade Kevin på östra och Franck på busstationen,skjutsade hem K och sen åkte jag och Franck till Blaise där vi 3 satt och pratade och hade det bara trevligt.
Dom satt dock och retade mig lite med sina kalla öl men jag sparar pengar på att inte dricka så.

Sen vid 12 körde jag dom till Corona och sen hämtade jag upp mina kära föräldrar och deras vänner och körde dom tillbaka till grubbe sen bar det av hemmåt.
Får se om jag ska hämta dom när Corona stänger.
Har iaf haft en trevlig kväll med mina grabbar.

Nu blir det film,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback